Glad påsk!

Jag har haft en sjukt  stressig vecka, inte varit hemma före halv nio en enda dag... så är ganska så slut nu! Nu ska jag käka lite frukost och sen kommer det en nagelkund. Dagen bjuder även på en sväng med askur och en tripp ner till Malmö, sen ikväll så åker vi vidare till stugan där vi ska spendera natten! imorgon blir det konstrunda(?!) på Österlen, på kvällen middag hos min syster, och på lördag blir det släktkalas igen... så en ganska fullbokad helg med! men nästa vecka är det lov som innebär, vila, gesällträning och shopping såklart! förhoppningsvis lite mys med mina fina flickor som jag har försummat en hel den den senaste tiden, hur ska tiden kunna räcka till??
vad ska ni göra i påsk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0