sekt

På första lektionen idag så pratade vi om naglar och dem fick lära sig handmassage, kan ju tycka att jag borde kunnat vara ledig...
På andra lektionen pratade vi om olika sekter, jag förstår inte hur man kan bli såpass hjärntvättad att man suger/runkar (ursäkta språket) av sina söner för att dem ska sova bättre?! Det fanns massor med mer konstiga exempel såsom inavel, prostituion för att samla in penngar, massdöd, aga osv, sådant som vi "vanliga" människor tycker ät helt tvärt emot från vad vi har lärt oss sedan vi var små! Någon som har någon erfarenhet ifrån detta och kan förklara det för mig?

Nu har jag precis kommit hem, har varit ute med både hästarna och hundarna, skönt!


Kommentarer
Postat av: Em

Jag vågar inte ens försöka förstå när man väljer att bete sig extremt. De slutar helt klart tänka själva.

2010-04-13 @ 20:57:11
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-30 @ 11:17:29
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0