det är bara att köra på!

Helgen gick verkligen jättefort! Jag och Ricke åkte hem till laholm när jag hade slutat jobba, där mötte vi josse o martin, mamma o pappa hade ordnat med en liten kräftskiva, det satt fint i kistan! På lördag förmiddag var det dags för födelsedagsfirande hos mormor, oj vad liten hon har blivit nu, vill inte tänka på det! på eftermiddagen var det dop och bröllop, Ida och Tomas var så himla fina ihop, och allting var så mycket roligare än vad jag hade tänkt mig! På söndagen fick jag gå upp tidigt igen så att jag skulle hinna rida innan vi skulle åka till helsingborg, helt underbart och avkopplande som vanligt, saknar nog Askur mer än vad jag vill erkänna... väl i Helsingborg blev det femkamp och det bjöds på god mat. Nu är jag helt slut efter en dag på jobbet, ska laga lite mat nu tänkte jag, ricke är väl hungrig när han kommer hem ifrån innebanyn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0