sorgligt...

Det var meningen att jag o Annica skulle ut och rida även idag, men usch vilket väder, snöblandat regn känns inte så lockande, dessutom så kommer vi ju inte så långt med all snö!
Så jag ska nog försöka åka ner till Malmö snart ist, ta en dusch o packa o lite så först bara!
Jag vill nämligen vara i Malmö så att jag kan vara nära min syster dem här dagarna, igår födde hon ut en liten flicka (abort) som hade ett allvarligt hjärtfel, så det var det bästa dem kunde göra, hur hemsk det än är...
så jag kan tänka mig att hon kommer att behöva det stödet som hon kan få!


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Hoppas du sov gott i natt:D

2010-02-25 @ 10:31:57
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0