Vår/jobbskor

Nu har jag kollat runt lite på nätet efter vår/jobbskor.
Jag tror att det kommer att bli ett par converse och ett par fred perry!
Jag har aldrig varit någon converse tjej innan men det är svårt att hitta skor som är bekväma att stå i hela dagarna, och fred perrys tygskor brukar funka utmärkt så att skifta med converse kan ju inte bli fel!
Jag får se om jag åker ner till Malmö i helgen eller inte, kan inte bestämma mig riktigt, anars så får jag ta det någon annan helg, men jag ska nog inte ner förrens på slutet på mars annars. Göteborg ska ju också hinnas med den här månaden!

Har ni några favoritskor som ni verkligen inte kan vara utan?



Bilderna är googlade
Men någonting sådant kan det kanske bli?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0