en vecka av mitt liv...

Det var ju ett tag sedan jag skrev nu sist, har haft fullt upp hela tiden, i fredgas tog jag alltså studenten, det var en lång och rolig dag och jag passade på att umgås med alla som jag bryr mig om, härligt helt enkelt, och det käns skönt att jag inte behöver sätta mig i skolbänken igen, tror jag iaf!
I Söndags flyttade jag ner till Malmö, lite halft bakis fortfarande, och i måndags började jag på mitt nya jobb, jag har en hyrstol på Hair cut i Malmö, så man är ju ganska trött om dagarna om man säger så! Idag är det underbart fint väder, har en kund inbokade hittintills, men det ramlar nog in några fler, var en seg dag igår då det regnade så det var väl ingen som var ute en minut för mycket... Annika som äger salongen är väldigt väldigt nogrann, vilket är jätte bra, men det känns lite som att jag kan skippa allting som jag har lärt mig och börja om på ny kula, typ.... Jag ska iaf åka hem i helgen, hann ju inte flytta allting sist, o så ska jag passa på att träffa lite folk o rida en runda på lilla underbara askur!


Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag saknar dig också, hoppas vi ses i helgen :) det låter som att du trivs hittills, du är duktig!

2010-06-16 @ 22:41:43
Postat av: Em

Nästan som ett nytt liv då, vad roligt! Lycka till! Kunderna kommer nog efterhand.

2010-06-29 @ 17:17:29
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Pernilla

Hej jag är med i en foto tävling och skulle bli väldigt glad om du ville lägga 1 röst på min bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Säg gärna till när du röstat så att jag kan tacka dig.

Tack på förhand ;)

2010-06-29 @ 21:33:17
URL: http://denkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0