o yes!

Dagen idag var väldigt seg till en början, det var tomt på schemat och väldigt lugnt i salongen. Men på eftermiddagen var det som att alla ville klippa sig på en  gång, jätte kul! Jag lyckades dessutom hålla tiderna riktigt bra samtidigt som jag fick ett "jättebra" från min handledare! Det känns helt underbart, nu ska jag bannemig göra alla klippningar perfekta så att dem inte hittar ett enda hårstrå som är fel någonstans! Efter jobbet hade jag en nagelkund,hon fick fransk manikyr och söta vårfjärilar som dekoration! Nu är jag helt slut, det kommer bli en härlig helg så nu ska jag vila upp mig lite, det är en dag imorgon också, eller?


Kommentarer
Postat av: Em

Sättet du skriver på gör att jag får känslan av en jättebra dag där du har haft att göra, vad roligt!!

2010-03-18 @ 21:26:34
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Karin

jaa mysigt! en parmiddag låter inte helt fel:)

2010-03-18 @ 23:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0