Shopping!

Det är som sagt väldigt dålig uppdatering nu, så ska försöka kompensera er med ett litet längre inlägg! Idag var det en väldigt lugn dag på salongen, vilket jag tycker blir ganska långtråkigt! Menjag har bokat in en hel del modeller till nästa vecka så det känns jätte skönt! Så här såg jag ut idag!


Det är nog det svåraste med att jobba som frisör, man ska ha hela och rena kläder, samtidigt som att jag är expert på att få färg på mig precis överallt, känns som att det får bli en shoppingrunda snart för att införskaffa ännu mer jobbkläder!

Nu har jag shoppat loss ordentligt! Jag har beställt hem en massa härliga nageldekorationer och fina glitter! Jag har även varit inne på H&M hemsida och klickat hem en del! Dessvärre så levereras det inte förens i slutet av april, känndes inte lönt att ta hem någonting innan allting hade kommit då det var mycket sommargejjer, så nu glömmer vi detta så blir det en härlig överraskning sen! Blev dock lite ledsen över att den bikinin jag hade kollat in redan var slut i den färgen som jag ville ha...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så otroligt snygg o vacker hela du....

2010-03-18 @ 07:49:50
Postat av: Lizy

Oj, vilken fin sjal! Den gillar jag skarpt!:D

Xx Lizy

2010-03-24 @ 14:58:33
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0