trött...

Jag är helt slut, jag har så himla mycket i huvidet nu... jag är på salongen hela dagarna, tränar mycket gesällmodeller, får onte i magen bara jag tänker på det.. Efter salongen så är det hästarna, projektarbete och specialidrott som gäller... hur ska tiden kunna räcka till?? Dessutom så saknar jag min pojkvän, börjar bli trött påa t tinte få krama honom när jag vill.... Annars så har dagarna varit bra, det har börjat en ny nagelteknolog på salongen, det är stressiga eftermiddagar när massor med barn kommer på att dem vill klippa sig.. ja finns väl inte så mycket mer att säga om dem här dagarna, men nu är det snart helg! får försöka vila lite då, men verkar som att det är ett ganska så fullbokat schema då med...


Kommentarer
Postat av: Latte Liten

hoppas du får en lugn och skön dag snart :)

2010-03-24 @ 11:44:10
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: Elin

HejHej!

Vad gör du?

Kram!

2010-03-24 @ 15:28:02
URL: http://fleuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0