Zimba

Nu har jag ätnligen kommit hem från skolan, men provet gick bra iaf trots att jag inte hade pluggat så det var skönt, en sak mindre att tänka på!
Men något jag kom på när jag satt på bussen hem nu är hur otroligt mycket jag saknar min lilla katt Zimba... vi sålde vårt hus i sommar och han följde med i flytten då vi inte visste vart vi skulle bli av (vi vet fortfarande inte) så tyckte vi att det var bättre att han slapp flytta runt med oss då han trivs så bra där, och dem nya ägarna gillade katter så det var inga problem! Men idag så fick jag en sådan plötslig längtan efter honom, han hade sina egenheter som alla djur, alla var inte så roliga, han kunde bitas och rivas ganska ordentligt om man inte passade sig, och han var väldigt bortskämd med in och utsläpp, mattider osv, men man lärde ju sig efter alla år... ååh vad jag vill ha tillbaka honom!
Ni kommer kanske inte tycka att han var såå söt som jag tycker, han är ganska stor, brukade väga runt fem kilo trots att han inte fick så mycket mat, misstänkte att han fick det någon annanstans! men här kommer iaf lite bilder på honom!






hittade inte så många bilder, blir nästan ännu mer depp av det, varför tog man inte mer kort för?


Kommentarer
Postat av: Em

Jag ser inga bilder alls.. Men det är lite konstigt, jag själv hade en katt som heter Simba (med "s" :D) och han stannade kvar där jag bodde, eller hos grannen. Ett äldre pensionärspar tog hand om han, han ville nämligen inte bo annanstans.

2010-03-11 @ 17:27:35
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0