bal idag!

Börjar bli ganska säker på att jag ska satsa och starta företaget nu, jag behöve rju inte ta några lån då jag redan har sparade pengar så det känns ju skönt! jag kan knappt fatta det, det kansk till och med blir så att jag är malmöbo om bara ett par veckor! Nu ska jag snart ner till salongen och kolla på lite uppsättningar, det är ju bal idag! ska bli kul att se alla så fina! i eftermiddag bär det även av till mormor en sväng, det är ju trots allt morsdag och för modligen den sista hon kommer att uppleva..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill se bilder sen!!!!

2010-05-31 @ 10:27:49
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-04 @ 20:41:47
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0