kaos..

Det är kaos i mitt huvud just nu, så mycket som måste göras, fiaxas planeras.
Hur kan en hel klass få IG på en uppgift? de kan ju knappast vara elevernas fel, antingen så hade lärarna lärt oss fel eller gett oss fel information till uppgiften. Så både den uppgiften och projektrapporten ska lämnas in på tisdag för sen sätts betygen, undrar vad man gör i skolan efter det? Hoppas att man inte behöver vara där så mycket, har en massa annat jag behöver göra. Gesällen närmar sig mer och mer hela tiden, jag drömmer mardrömmar om den, jag vill inte... Jag ska åka ner till malmö imorgon, så förhoppningsvis får jag lite ro till att plugga där när baby jobbar... vi ska även bjuda mamma o pappa på mat på fredag eftersom att mamma fyller år på lördag, tänkte göra räksoppa till förrätt, men vad ska jag göra till huvudrätt?!  ännu mer att tänka på... Jag hade behövt gå ut en runda o rasta hjärnan lite, mend et har regnat konstant hela dagen, och verkar som att det kommer att fortsätta att göra det... Jag har iaf hunnit med en nagelkund, pluggat, ätit, skrivit studentinbjudningar och nu ska jag snart till mormor och hjälpa henne lite! och klockan är inte ens ett ännu... Sen förhoppningsvis till stallet, sen hem o packa, plugga ännu mer, suck... Måste hitta en som vill börja rida Askur med, men det är fasen inte lätt, någon pålitlig, självständig som man kan lita på, o deffinitivt inte någon som säger att min fina pojke är tjock! hört talats om gräsmage kanske? klart att dem blir svullna när dem går ute några timmar, men fett har han definitivt inte i överflöd!
Vad händer efter studenten då? har jag något jobb? hoppas att jag får besked på måndag.. vad ska jag göra annars? Ska jag flytta ner till Malmö tidigare? hur ska jag kunna sluta med mina fina pojkar och bara flytta ifrån dem? dem är ju finast, som mina bebisar, dem betyder så otroligt mycket för mig, får såklart pendla hem och hälsa på dem men det är ju inte samma sak, kommer aldrig kunna lita på att någon annan tar hand om dem som jag gör... jag vet ju allt, precis hur dem ska ha det för att må bra, fortsätta att vara friska...
Var tvungen att skriva av mig lite...


Kommentarer
Postat av: Kakan

Hjärtat, det är fan mycket för dig nu :( loveyou!

2010-05-12 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0