morgon...

Jag är trött, men kan inte somna om, tankarna bara snurrar.. jag vaknade klockan tre och nu är hon snart fem på morgonen...jag kan upplysa er att det är nästan helt ljust klockan 4 på morgonen, sommar snart måntro? och faktiskt hela sju grader varmt ute, det har det ju inte ens varit på dagen idag! Imorse hade pappa skrivit en lapp till mig där det sotd " Godmorgon Julia, ta det lugnt det löser sig till slut, kram pappa" hur gulligt är inte det? tycker synd om dem som får stå ut med mina utbrott hela tiden, dem tycker nog också att det ska bli skönt att allting är över om drygt en månad! underbara tanke...
nu ska jag försöka fördriva tiden med en film tills det är dags att gå upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0