tillbaka igen, på ett kick

Nu är jag hemma igen, tillbaka till vardagen, tråkigheter, problem och plugg... förhoppningsvis är allting över ganska så snart, lite sol hade heller inte skadat, hur ska man annars kunna få sommarfina ben till studenten?
jag börjar bli riktigt sugen på att köra ledins vitaminfasta igen, det var många år sedan jag gjorde den, på moppetiden! det hade kanske kunnat hjälpa mig att få tillbaka lite energi? men det är svårt att hålla schemat när man är i skolan eller jobbar, och vill inte heller göra det innan gesällen egentligen, all koncentration måste dit! men kanske efter studenten, om man är ledig ett par veckor där?
Nu ska jag måla naglarna och sedan blir det film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0