kommer att sakna dig..

Nu är jag hemkommen ifrån Malmö! Jag har haft en jätte mysig helg. I fredags så bjöd vi min syster och martin på mat, det blev lasagne och till efterrätt aprikoser med varm after eight och glass till det! I lördags gick vi på stan med Malmström, haha vi slängde in baby i ett provrum och så fick han prova en massa, så han ittade några riktigt fina grejjer, får fortsätta med det när han kommer hem igen, imorgon åker han till kanada/usa i två veckor, suck... på kvällen kom Malmström och erik öve rpå middag, mm fläskfilé, klyftpotatis och goda såser till det, kan inte bli mycket bättre, somnade dock till fotbollen på kvällen... Idag har vi tagit det ganska lugnt, fixat lite inför hans resa och så, och tagit hand om ett berg med disk! Hur ska jag kunna klara mig utan tvättmaskin?!
Tänkte lägga upp en bild på mina naglar som jag gjorde om själv innan påsk, har ju glömt det och nu är dem ju inte lika fina längre, men det får duga ändå!

Lite grönt glitter så kännde jag mig påskfin!
Har ni haft en bra helg?


Kommentarer
Postat av: Faakie -

Min helg har varit super, din då?:)

2010-04-11 @ 22:18:23
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0