Nostalgi

Blev precis väckt av en gullig gesällmodell som hade blivit ledig från jobbet idag och undrade om jag inte ville träna på henne, så nu ska jag vara på amandas klockan två!
Påskhelgen har varit mysig, stressig och underhållande, så kan man nog sammanfatta den. Jag ar träffat massor med nya människor, varit på släktträffar, konstrunda, lärt mig spela chigago och myst massor med min baby!
Igår träffade jag Karin, fick god fika av henne och vi pratade igenom allting som vi missat sen sist, och självklart lite gammla minnen! Det blev en tur till stallet, tror nog allt att hon blev lite ridsugen hehe! Efter stallet mättade vi våra hungriga magar med en härlig pizza! Igår kväll åkte jag hem till Sofie, saknat henne! Ska verkligen försöka passa på att träffa dem som jag har försummat alldeles för mycket den senaste tiden!

En bild från när jag och Karin var i Grekland för några år sedan, ser det inte härligt ut?

Karin  på Sabina, oj så mycket tid vi spenderade med dem pollarna!

Jag och Sofie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0