back to work

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen, har fyra kunder inbokade så det känns bra, lite nervöst på något sätt men ändå väldigt bra! Tänkte sammanfatta semestern lite, göteborg var helt underbart, vem hade kunnat minnas att liseberg är så roligt? måste åka dit nästa år också! Mys med syskonen och en runda på stan och en massa god mat. Sen bar det av till västervik, jag körde hela vägen eftersom att jag blir åksjuk på sådanna småvägar annars, dryga trettio mil, men som tur var kunde jag vila ut mig ordentligt i västervik sedan, minst sagt. västervik är säkert en jätte mysig stad om det är fint väder, vilket det var första dagen. Men sen var det regn resten av semestern och vi hade alla möjliga olika förslag på vad man kunde göra. Men problemet var att det fanns ingen större stad i närheten och vi hade ingen lust att köra tio mil till.. bowlingen var endast öppen melan tisdag-torsdag typ tre timmar om dagen, minigolfen var stängd på grund av tävling även spat var stängt just den lördagen men vi lyckades iaf gå på bio en kväll, och det blev nästan en utekväll också, tur att man hade bra sällskap iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0