:)

Jag är verkligen helt slut idag, det känns verkligen att man har varit spänd en längre tid nu, känns inte riktigt som att kroppen eller huvudet fungerar! detverkar som att ni är nyfikna på gårdagen... Jo då ska jag berätta, det var tio moment vi gjorde igår på gesällen, man var tvungen att klara minst sju för att slippa göra om hela, så det var mitt mål! Och jag klarade åtta, egentligen nio, men det visade sig att vi har fått fel information så den första vågen på herrvågona räknades inte, vilket betydde att  jag bara hade 5 c former, vilket inte är bedömmningsbart, suck... sen missade jag även på mammas korta fest, vilket jag egentligen redan visste att jag skulle göra! men jag kammade hem en hel del mvg, på sådant som jag absolut inte trodde att jag skulle klara, så jag känner mig sjukt nöjd!
Nu ska jag köra hem till min lärare och äta brunch! i eftermiddag ska ajg fixa mina naglar inför studenten och ikväll bär det av till malmö för lite ärenden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0