bättre nu?

Nu börjar det kännas lite lättare, eller ja varannan timme ungefär, mitt humör går som en berg och dahlbana! Nu är jag äntligen klar med allting i skolan, det känns verkligen helt underbart!! nu är det bara en massa studenplanerande, lekar nagelkunder kvar, och den fruktade gesällen, mår illa bara  jag tänker på den!! den är liksom om typ 1,5 vecka!!! Och veckan efter det är det studenten, men vad ska jag göra sen efter det då? Jag stressar ihjäl mig nu innan, men sen då? ska jag verkligen stå där utan jobb nu helt plötsligt?! Hoppas verkligen att det löser sig så att ag får några timmar då och då iaf... Nu ska jag ner till salongen och träna på mammas fest frisyr till gesällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0